Tuesday 22 November 2011

Ombak Rindu

kalau tahun lpas sgt teruja nk tgk lagenda budak setan..nah..skang teruja bila nk dpt tgk ombak rindu.... dlu penah bace novel ni..sgt best tp dah lame x bace....biasala aku klu minat gler ngan novel tu bace 5 kali ulang pon xpe....mcm nobel kau milikku...ade la 6 kali aku bace buku yg same....hehehehe....

minat sgt bace novel...jgn taktau penah ade angan2 nk buat novel sndri....ape yek tajuk nye..lupa plak...penah setat buat...tapi terhenti di tengah2....hahaha otak jem la tu...nk mulakan balik mcm x mampu je sbb dh tak sekeretip dlu..cewah mcm dulu keretip..hampeh!

bace nobel pon mcm dh kurang je skang....mane taknye asal bace je 5 minit pot buku yg terlangkup atas muka..sedar2 dh pagi...bila pikir2 balik mcm mane yek dlu aku boleh habis bce satu novel dlm mase sehari atau paling lame satu setengah hari...hahahah..tebal mcm mane pon cpt abis beb! jenuh la mak ngan kakak aku bising soh wat kereje umah...novel tu jugak aku hadap....

paling tak tahan ble exam dh dekat ade org sua novel..huh!godaan besar ya amat....aku tetap akan habiskan bce novel tu...hehhehe nasib baik x kantoi exam...tapi kdg2 tu nyampah jugak bace novel ni...hikhikhik sbb heroin je dpt sume aku dapat ape????? :p bunyik mcm jeles...hikhikhik

papepon en firdaus dh janji nk bwak tgk cter tu ble dh kuar kat  wayang...klu tak dpt g jugak ade alternatip lain....apekah??????beli cd cetak rompak 5 hengget je....ngeeeee.. jgn buat slalu! :p





No comments:

Post a Comment