Monday 21 May 2012

hye u ollz...

Assalammualaikum....ayat standart.. "lame btl tak hapdet blog"...hehehehe....biasa la kan....klu sayang tinggal2 kan..puii.. aiskh... mcm2 da terjadi sepanjang beberapa bulan ni....bukan taknak hapdet tapi rase mcm kaku je..otak jem...arini ntah nape pagi2 masuk opis teros bukak terus tetaip entry baru....

nak mulakan yg mane satu dlu....ok2...firstly mulakan pasal aku dah bertukar unit actually...dr unit aset dan perolehan aku di tukarkan ke unit pembangunan tanah....unit tanah ye kawan2...sentap mak...aku tak sangka secepat ni aku kne masuk unit tu....aritu baru rase mcm safety je tak kne dok unit tu...kan dah kne... hikhikhik....agak cuak jugak la pestime dapat tahu kne tukar unit tu...bukan ape...unit tu mmg bz gler...dgn client yg mcm2....pasal tanah kan....susah kot....tp takpela...klu dah kate rezki aku kat sane blaja la bnd baru...esok2 dah blaja dah tahu sng kan nk uruskan tanah... :p

sejak kebelakangan ni aku rase slalu rase tak sihat....mcm2 aku rase...lembik je....lg tension bila pikir dah nk tawen pon jd mcm ni...tp ntahla..mungkin aku ni melayan sgt....ish ish kne berubah ni...lately ni slalu rase cuak dan takot sndri smpai tak cukup napas...taktaula ape kebendanya....stress ke byk sgt bnd menimpa dalam mase terdekat...xpe2...smyg banyak2 doa banyak2 supaya sentiasa rase lapang dan tenang hilang segala rase yg macam2...dah berazam nk jadi kuat xmo lemah2 semangat lagi oke!

one more thing....alhamdulilah..tarikh pertunangan dan tarikh pernikahan ku telah ditetapkan...bila tu nnt cek habaq na...mcm awal lg kot nk kecoh...malu la....hehehe..bila dah tetapkan tarikh rase berdebar plak...biasalakan sume org rase mcm tu...heheheheh persiapan nye biasa je...sbb aku ni kedekot.... eh silap pengantin budget...hehehe... nnt boleh la buat entry gedik2 bride to be....hikhikhikhik..pape pon doa yg terbaik...amin.....

No comments:

Post a Comment