Wednesday 22 February 2012

perasaan perancangan dan harapan

Tajuk entri ini beerti ade 3 perasaan dalah hati aku sekarang......perasaan...arini aku terlalu merindui arwah bapak...aku tercari cari kelibat dia..sedangkan itu tidak mungkin lagi...mcm kucing hilang anak pun ade aku rase...aku makan buah jambu aku ingat dia...tgk org sarapan kat kdai dgn ayah aku teringat dia...mlm tadi demam aku ingat dia....sume bnd aku buat ade  bayang dia...Ya Allah kuatkan lah hati aku..... :(

perancangan....alhamdulillah..dengan izin Allah...perjalanan perancangan ke arah perkahwinan aku berjalan lancar...ape saje urusan nampk mudah...duit insyallah setle....dah janji pon dgn somebody dr pjbt daerah gombak untuk tukar suke same suke..maknenya aku akan ke pejabat daerah gombak...dia akan ganti tmpt aku di hulu selangor.....alhmdulilah..skali tanye teros dapat..tapi aku cakap dgn dia tunggu majlis selesai dlu baru aku nk tukar..dia pon ok je..tp cian dia jugak majlis dia bulan 4 ni....adoiyai.....

harapan....semoga semunya berjalan lancar.....harap sgt2..cepat2 lah dapat tarikh nye..senang hati :)

p palang s : kite rindu dgn bapak sgt2...alfatihah...

No comments:

Post a Comment