Tuesday 6 December 2011

Tahniah Siti Bedah

Tahniah diucapkan kepada cik siti bedah kerana telah menamatkan zaman persekolahannya...huahuahuahu...sapekah siti bedah???hahahah.....siti bedah tu anak buah aku yg sulong...namenya siti faridah..mase dia tecik tecik dolu..bila tanye ape name dia..dia msti jawab siti bedah.. pelat + singkatan dr name dia....maka aku pon suke ejek dia dgn panggilan siti bedah...

beriya dia anta mcj ptg smlm...yahuuuu...merdeka merdeka merdeka.....aku pon dgn konfident nye balas.. yuhuuuu...dpt org gaji baru...hahaha...siaplah ko pasni....buat keje umah!! (muka mak tiri) :p


raye taon 2010


teringat zaman zaman itu dahulu..ari terakhir skola tu mmg sedih giler la...rase mase nk pelok cium bangunan skola tu...byk kenangan tu..pulak tu aku ni jenis nakal kat skola...ponteng..panjat batu lari dr skola tu perkara biasa..hikhikhik...nasib baik result ok...xdela cikgu bising pon...punye la jahat aku dolu smpai cikgu penah merajuk siap teros tukar dr sesi ptg tukar pagi...hikhikhik tapi aku dh mtk maap ngan dia sblm pekse.nasib baik dia tak sumpah aku....hikhik....result pon ok...alhmdulilah...

uiskh..penah jugak aku kne sumpah dgn sorang cikgu ni...gara gara aku tak pasan dia mse aku lalu kat koridor dan aku tak bg salam kat dia "assalammualaikum cikgu" fuhhh punye la dia angin kat aku....sedap dia sumpah aku mcm2...mase tu aku upper 6...senior la mase tu.. :p aiskh..cikgu mcm ni pon ade???? dah terjadi ade la tu...ape kesudahannya????result stpm pon kuar..maka..sy mendapat anugerah pelajar cemerlang stpm pada tahun itu di sekolah sy yang  tercinta....ape part yg paling aku suke dan takleh lupa smpai bila2..cikgu yg meyumpah aku tu la yg berdiri  pegang dulang hadiah sebelah pengetua dan pengetua bg hadiah kat aku.... bg aku la..mcm tamparan hebat utk diri dia sendiri..tula..berkat dia menyumpah aku..aku dpt pelajar cemerlang...hikhikhik..tu la..takbaik doakan bnd jahat kat org lain kan...mase aku amik hadiah tu dia toleh blakang taknk pandg aku...ade aku kesah????

yg penting..bg aku...aku berjaya skang ni..alhmdulilah...wlupon blaja tak tinggi mane tp aku punye pekerjaan yg baik dan kehidupan yg baik...ALHAMDULILLAH....

No comments:

Post a Comment